Sunday, March 22, 2009

BPL Gameweek 28 : Yeah..Yeah..MU kalah! Chelsea pun kalah!

Haha...Nampaknya badi Malu United diLAUKkan Liverpool masih tak hilang . Kalah lagi dengan Fulham 2-0.

Sudah lah kalah, si Scholes dan si Shrek Rooney kena kad merah.

Haha... padan muka kau Rooney! Lahir je kat Liverpool tapi benci Liverpool! Sampai bila-bila fan Liverpool akan cop engkau sebagai pembenci Liverpool.

Aku rasa la... punca team engkau asyik KALAH ada kena-mengena dengan engkau BENCI Liverpool. Sebab engkau BENCI sangat dengan Liverpool sampai engkau main pun entah apa-apa!

Kesannya kat team engkau Malu United. Minggu lepas diLAUK a.k.a diMALUkan Liverpool. Hari ni diMALUkan pula oleh Fulham...hahahaha...ketawa sikit je sebab minggu lepas dah ketawa banyak....hahahaha...

Yang bestnya hari ini Chelsea pun KALAH! Walau diurus Gus Hiddik atau Gus Dur sekalipun... Chelsea bukanlah kebal dan tidak boleh dikalahkan. Akhirnya hari ini kalah jugak di kaki pemain Spurs.

Dengan kekalahan Chelsea beri peluang kepada Liverpool untuk naik ke tangga ke-2 dan berada 1 mata di belakang Malu United dengan syarat menang dengan Aston Villa esok.

Pada firasat aku team kita takde masalah nak jinakkan Villa yang tengah off form ni
kalau maintain main macam game dengan Real dan Malu.

Apa-apa pun kita tunggu ESOK....eh! MALAM INI pukul 12.00 am....

1 comment:

utusanlfc (Johardy Ibrahim) said...

Manure akan kehilangan Rooney. Scholes dan next week 1 game tanpa Vidic lagi. Apa makna ini semua? Manure akan merasa keperitan. hahaha... dan semua ini advantange kepada kita. Provided LFC menang malam ni laaaaa