Thursday, February 26, 2009

Keputusan Perlawanan Champions League 08/09 Liverpool lawan Real Madrid

Pukul 4.32 am - Asri sms " Refree macam sual!"

Pukul 5:28 am - Jebeng sms "Bravo!"

Pukul 5:36 am - Shahrim sms "Yessss....Liverpool makan lauk mahal malam ni!"


.

Aku jawab sekaligus sms tu........... " Siot ah!! 6.30 baru sedar!!"

.

Macam mana aku boleh tak sedar ni......

Padahal...

Aku dah set alarm henfon pukul 3.30 am..

Aku korban tak tidur dalam bilik sebab nak baring depan TV sambil TV pun aku tak off...

Sedar-sedar je aku tengok muka Joe Cole tengah cakap-cakap dengan entah sapa nama pengulas 2-3 orang tu. Ingatkan baru nak start game atau half time....rupanya...

Takpelah yang penting Liverpool menang 1-0. Peristiwa kemenangan ke atas Barcelona 2 tahun lalu di tempat lawan berulang lagi. Kali ni dengan kelab paling kaya di dunia Real Madrid. Haha... Padan muka dengan Presiden baru dia tu. Cakap besar. Kah..kah..kah! Kan dah kalah.

Lain kali kalau nak cakap besar tengok-tengoklah team mana nak lawan. Ini Liverpool lah! Walau tak sekaya Real Madrid tapi masih gagah tumbangkan team-team besar malah yang lebih kaya dari Liverpool. Salute Rafa. Juga pemain-pemain Liverpool. Walau tanpa Gerrard masih boleh menang.


Malam ni aku tak peduli! Pukul 10.30 mesti nak dok depan TV channel 812. Nak layan perlawanan ulangan.


4 comments:

gary said...

walk on! walk on! you'll never walk alone!!

Anonymous said...

bro,
keja ngan telco di area JB ker?
mcm wa kenal aja nama jebeng, shahrim n asri tu ... geng2 keja telco gak tu ... kalu wa tak silap la .. kalu silap sori yer bro ..

Amberan said...

itu la nko.. kan melepas
2 org mamat belah joe cole tue
kanan-Ruud gullit x chelsea
kiri-Greame Souness x lfc -our legend tue

@r zh@r said...

Anon...yup telco kat JB...ko sape...kenal-kenalkan diri...kita kan liverpool... :D

Amberan...masa bangun aku tengok muka joe tengah cakap...perasan ada 2-3 orang kat situ tapi masa tu mata tengah blur-blur terus tukar channel 811 sebab nak tahu latest result....