Wednesday, November 4, 2009

UCL 09/10 Game 4 : Liverpool lawan Lyon

Tak sure gua dapat tengok ke tak game malam ni...

Sekarang ni gua kat Kluang, outstation...

'Hotel' tempat gua menginap takde astro pulak...

Hanya ada TV aja dengan saluran dari pemancar Gunung Pulai...

So, pilihan gua sekarang tengok live kat Internet...


Harap-harap boleh layan...

Kalau tak boleh gua layan tidur laa...

Semoga Liverpool akan menang supaya dapat meneruskan kemaraan...

Kalau kalah?

Biasalah....

Redhaaaa....

Sebelum tu gua nak ulas sikit. Jarang gua mengulas ni. Sementara ada peluang ni gua nak ulas sket pasal Liverpool...

Memang sekarang ni Liverpool tengah ada masalah dengan prestasi. Ya lah sudah kalah 6 dari last 7 game. Rafa pun tengah mengong, pulak tu ramai player utama cedera. Dah nasib...

Bila Liverpool tengah macam ni ramai lah yang suka terutama anti Liverpool. Tak kisahlah, yang penting dalam keadaan Liverpool tengah ada masalah Man U tetap GAGAL kalahkan Liverpool. Itu GUA SUNGGUH SUKA. Ok, itu aja gua nak ulas... hehe...


YNWA!

6 comments:

johnny quid said...

ha ha ha!

how does it feel to be a loser. no! a born to be loser. ha ha ha!

que sera sera said...

Don't worry johnny quid, if you happen to support Manshitter Utd, Chelshit or Arse-nal, sorry to say these teams will not win UCL as well. So it doesn't matter if you get knock-out early or at later stages. Nobody remembers 2nd best anyway. Only people with half the brain will come out with comments like yours!

@r zh@r said...

naib juara 10 kali pun tak sama dengan juara 5 kali... hahaha...

mufc said...

Nak menang lawan city mudah saja masuk bennayoun, buang Lucas dan Kuyt. Ngog pun kena main. Jika Byoun, Ngog main pasukan korang boleh menang. Tapi jika mrk tak main seri pun blm tantu.

mufc said...

Nak kuat cari duit lebih, Torres kena berpasangan dengan David Villa. pastu belilah Febregas sekali, pasti 2011 milik Live.

MU ni pulak dpt piala 2 @ 3 tahun baru pasukan lain dpt skali. Lihat buktinya semenjak EibakarL bermula 90an. Lepas MU, hanya Arsenal dan Chelsea saja dpt piala. Hidup MU, hidup EPL.

Aku rasa kalau Live disokong peminat fanatik team Kelantan, ge renti dah lama stadium dan Benitez sekali dibakar hidup2. Apa punya taktik, makin lama makin tak menjadi. Letak jawatan pergi belajar dulu dgn Sir Alex, lebih 20 thn dlm liga tu...Hebat2

Anonymous said...

Biar kalah masuk Champions League asalkan jangan kalah dgn ManU..keh keh keh, apa punya mentaliti ler, aduyaiii!