Monday, December 21, 2009

BPL 09/10 Gameweek 18 : Kaloh kali ke Tujuh!

Portsmorth 2 Liverpool 0

Dah macam biskut pulok nasib Liverpool...

Kejak mene, kejak kaloh...

Huh! tok pehe kawe...

Apo punyo nasib musim nii...

Atau Rafa sengajo tempah nasib...

Lawang Wigang ari tu dah baguih mene... tuko pulok formationg letok Gerrard jadi backup striker...

Kang baguih letak Gerrard tengoh... ganding ngang Marsherano...

Lukas tu simpon yo dolu...

Ini, tuko formationg sampai Marsherano kene buwe padang...

Hah! pahtu separuh game maing 10 oghe...

Mace mane nok mene ngan 10 oghe? susah weiii!!!

Mang U yang main 11 oghe tu pun kena lauk ngan Fulhang 3-0...

Fang Mang U ingat nok gelok kak kito...

Ruponya dorang pung keno gelok... kah!kah!kah!...

Takpo lah...

Kawe masih optimis team kito Liverpool akan bangkit...

Harap-harap minggu depe lawang Wolve mene loh...

YNWA!

5 comments:

akudanliverpool said...

steady gilo posting, hehe

demo tak jale sore

@r zh@r said...

kalau jale sore kito teme... haha

Anonymous said...

PORTSMOUTH, not PortsMORTH, :)

Anonymous said...

ak mmg ske liverpool sbb main xpnh konsisten,club bdoh pun bley kalah,tapi klu lawan pasukan yg hebat bley menang plak...tiap game mst ad debaran...liverpool tetap d hati aku..huhu

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA